19 feb. 2011

And it's on!


Äntligen är det dags! Den första utekvällen i Barcelona för min del står nu vid dörren! Igår blev jag tvungen att vandra hem istället för att hänga med de andra in till Barcelona. Efter ett prima förfest i tyskarnas lägenhet på över 100 kvadrat, kändes detta för bedrövligt. Men ikväll får jag min revansch..

Spanjorerna i vår EPS-grupp har ikväll ställt i ordning med ett kalas i världsklass. Det ser ut som om kvällen börjar hos tyskarna även ikväll. Undrar om de vaknat. Tom och Christian kom nämligen hem klockan 9.00, och då hade tyskarna ännu inte åkt från Barcelona.. Dårar. Men jag tror Tom och Christian själva får berätta om deras äventyr igår när de kvicknar till. Några kort dyker väl säkert upp. Nåväl efter förfesten tar vi oss in till Barcelona och där söker vi oss så småningom till en nattklubb som enligt utsago skall ha tre våningar. Upp till bevis vad Barcelonas nattliv har att bjuda på!

Ifall kvällen blir lyckad laddar jag upp bilder imorgon från höjdpunkterna, förutsatt att jag inte blir bestulen givetvis :)

PS. Undertecknad får för första gången även stå på gästlistan till en klubb, AWESOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar