17 juni 2011

Örnen har landat

Sådärja, då var hemma igen efter en 18 timmars hemresa med två försenade flygplan av tre möjliga. Nja, det är inte så grymt som det låter, men hela gårdagen gick åt till hemresan. Nu är man i alla fall hemma igen och det är helt sjukt hur bra det känns! :)

Nu är det dags att komma in i vardagen igen och försöka ta igen allt man missat på hemmafronten under det senaste halvåret. Jag har ett stycke intensiva dagar framför mig och istället för att tråka ut er med text låter jag istället tre bilder förklara den kommande veckan.


I övrigt önskar jag en trevlig semester till Chicos del Friio i Costa del Sol :) Nu skall jag äta middag, gå på bio och kanske avsluta kvällen med ett glas rött på Strampen. Det är nog inte så dumt att vara hemma i Finland heller! :) Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar